מנעולן בפעולה

כמה עולה להזמין מנעולן בדרך כלל?

עבודת מנעולן

מנעולן הוא בעל מקצוע שבמסגרת תפקידו פורץ לכספות, דלתות ורכבים, כדי לשחרר ולחלץ אותנו מצרה. מנגנוני האבטחה כמו מנעולים ודלתות מספקים לנו ולשאר דיירי הבית שקט ותחושת ביטחון, לכן יש לבחור איש מקצוע איכותי ואמין כאשר אנו חווים צרות בתחום זה. ישנו מגוון רב של מנעולנים פריסה ארצית, רובם מספקים גם שירותי חירום בכל שעה ביום. כדי לבחור מנעולן מומלץ ואיכותי, יש לשים דגש על רישיון העיסוק שלו, שמהווה היתר מטעם המשטרה לעסוק בתחום. בנוסף, נבחן את החומרים והמוצרים בהם הוא משתמש, וכמובן גם את העלות של התיקון או ההתקנה.

כמה עולה להזמין מנעולן?

מנעולן מספק מגוון שירותים, לכל שירות ישנו טווח מחירים סביר ויש לוודא כי הצעת המחיר נמצאת בטווח המחירים שנפרט בהמשך. כמובן שלכל עבודה ישנו טווח תעריפים שונה. נפרט בהמשך מהו מחיר סביר לכל שירות שמנעולן מספק.

  1. פריצת דלת – אחת הפעולות הנפוצות ביותר שמנעולן מבצע. לרוב המחיר קשור בסוג המנעול והדלת, כאשר פריצת דלתות עץ זולה יותר ומחירה סביב 120-400 שקלים, ואילו פריצת דלתות פלדלת יקרה יותר ויכולה להגיע אפילו עד 600 שקלים. המחירים הללו כוללים את הפריצה בלבד! התקנת מנעול וצילינדר כרוכה בתשלום נוסף.
  2. התקנת מנעול וצילינדר – ישנה חשיבות מכרעת לסוג המנעול, מנעולים פשוטים עולים עד 600 שקלים, אך מנעולים מתוחכמים יותר ומורכבים יכולים להגיע גם עד אלפי שקלים. ככל שמערכת הנעילה מוצלחת יותר וקשה יותר לפריצה, המחיר שלה מתייקר בהתאמה.
  3. פריצה לרכב – המחיר הזול ביותר להזמנת פורץ רכבים עבור פריצת רכב שאין לו נעילת וואקום, הוא 400 שקלים. אך אם מדובר על רכב שכולל נעילת וואקום מורכבת המחיר יכול להגיע גם ל-1,200 שקלים. גם מחירו של המפתח לרכב עולה ככל שהמערכת יותר משוכללת.

ישנם שירותים נוספים שמנעולן מבצע אך אלו הם העיקריים שביניהם. ישנו גורם נוסף שיש לקחת בחשבון והוא תוספת תשלום לפי שעה. במקרים רבים, מנעולנים נאלצים לבוא לחלץ את הלקוח בשעות הלילה או הערב המאוחרות, ואף בסופי שבוע. בימים ובשעות אלה תוספת תשלום יכולה להגיע אפילו ל-100% מהמחיר המקורי.

האם מנעולן זול הוא בהכרח אינו מקצועי?

ממש לא! מובן שאין מקום לפשרות כשמדובר בבטיחות שלנו, אך מנעולן זול והוגן יכול להיות מאוד מקצועי. הקפידו לבדוק שיש ברשותו רישיון לעסוק בתחום, וכן המלצות וניסיון רב. מנעולן שיעמוד בדרישות אלו ויספק הצעת מחיר זולה הוא אמין והגון ומומלץ להיעזר בשירותיו.

מאמר זה נכתב בעזרת ושיתוף:

קליק מנעולנים – שירות מנעולן בבאר שבע
איינשטיין 9, באר שבע 8453105