כלים של מנעולן

כלים, ציוד וניסיון שמנעולן מקצועי חייב שיהיו לו

מנעולן מקצוען הוא משהו שכולנו מחפשים. כמו בחיפוש אחר כל בעל מקצוע, אנחנו מעוניינים שאותו מנעולן שמעניק לנו שירות יהיה הטוב ביותר שיש. אבל מה הופך את מנעולן ספציפי אותו הזמנתם לביתכם, למנעולן איכותי? שלושה דברים: ציוד מתאים, כלים ייעודיים וכמובן – ניסיון רב שנים.

מדוע מנעולן מקצוען זקוק לציוד כלשהו?

כמעט כל אדם שנעזר אי פעם בשירותיו של פורץ מנעולים מקצוען, יישבע שמדובר בקוסם: אדם שמתגבר על כל נעילה ופורץ כל מחסום בצורה אלגנטית, כמעט בלי לגרום נזק או להשאיר סימנים. ההלם וההפתעה שבפעולת מנעולן, כמעט משכיחים ממזמין השירות עובדה אחת פשוטה – את העבודה עשה איש המקצוע בעזרת ציוד ייעודי.

כאן נגלה לכם סוד קטן: מנעולן ללא ציוד מתאים, כמעט ולא יוכל לעשות דבר. אין כאן קסמים, אלא הרבה מאוד ידע ויכולות גבוהות מאוד. כדי שאלו יבוצעו על הצד הטוב ביותר, זקוק מנעולן לכלים שישמשו אותו בפריצה. אחרת, גם הוא יהיה כנראה חסר אונים כמעט לגמרי. נכון, מנעולנים לרוב מכירים את דרך הפעולה של המנעולים השונים ולכן יוכלו לסייע יותר מהאדם הממוצע, אך ציוד עזר הוא הכרח גם מבחינתם.

איזה ציוד מקצועי משמש מנעולן מקצוען?

כמו בכל תחום, גם כאן ישנן רמות שונות של ציוד. מנעולן מתחיל או חסר ניסיון, יחזיק לרוב בציוד בסיסי ביותר, שכולל כמה ערכות פריצה מגוונות, מכונת שכפול רגילה, מפתחות מאסטר וכדומה – אך לא יותר מזה.

מנעולן מקצוען, יחזיק בציוד מגוון ומשוכלל הרבה יותר: מפענח מפתחות, ערכות פריצת מנעולים דיגיטליים, אקדחי פריצה, מברגה מיוחדת, מערכת הכוללת סיב אופטי לזיהוי מנגנון הנעילה ועוד ועוד. כל אלו יבטיחו ללקוח כי המשימה תוכתר בהצלחה.

הציוד והכלים שעומדים לרשות המנעולנים כיום, נחשבים למשוכללים מאוד. הסיבה לכך ברורה: בעוד בעבר אנשי המקצוע בתחום היו צריכים להתמודד עם מנגנונים מכניים בלבד, הרי שהיום מנעולן מקצוען מתמודד גם עם נעילות חשמליות, דיגיטליות ועוד. אלו, דורשות כמובן גם ציוד משוכלל יותר וכלים מתוחכמים יותר.

מנעולן עם ניסיון יצליח להתמודד בסופו של דבר עם כל משימה

זהו ההבדל המרכזי והחשוב ביותר, מה שמבדיל בין איש מקצוע שעושה את צעדיו הראשונים בתחום לבין פורץ מנעולים מקצוען. כי בסופו של דבר לא משנה מהי המשימה איתה צריך להתמודד הפורץ: אם יש לו את הזמן הדרוש ואת הכלים המתאימים, הוא יצליח להתגבר עליה – בזכות הניסיון הרב שצבר עם השנים.

מנעולן מנוסה הוא כזה אשר עובד בתחום לפחות חמש שנים, בהן היה פעיל ללא הפסקה. בפרק הזמן הזה, הוא נתקל ככל הנראה במצבים המורכבים והמסובכים ביותר, וגם הבין תוך כדי כך איזה ציוד צריך להיות לצידו בכל רגע נתון ואיזה ציוד יהיה מיותר. הניסיון של מנעולן מקצוען הוא שהופך אותו לכזה. אל תוותרו על עניין זה בשום מצב.

מידע זה נכתב והוגש לכם באדיבות על ידי:

ריקו המנעולן בבאר שבע ואיזור הדרום