נמלים

איך למצוא את המדביר המתאים ?

כיום אם אנו צריכים להזמין חברת הדברה בכל מקום, נוכל לראות שיש לא מעט אנשי מקצוע שמציעים את עצמם ושירותיהם לטובת הצרכים שלנו, אולם אין לנו תמיד את היכולת לדעת את מי לשכור. הדבר היחידי שאנו יודעים זה שצריך את המדביר כאן ועכשיו כי הנה גילינו תופעה די מדאיגה של מזיקים שהגיעו אלינו ומתחילים להשתלט לנו על החיים ועל שגרת החיים. המזיקים יכולים להיות טרמיטים, פשפש המיטה, יונים וכיוצא בזה. אז איך אנחנו באמת יכולים למצוא את המדביר המתאים ביותר עבורנו?

בתור התחלה, חשוב למצוא חברת הדברה מומלצת. המלצות לא בעיה למצוא, רק צריך לדעת כיצד מחפשים. למי שיש אינטרנט יכול להיכנס לאתרי חוות דעת או לפורטלים שמציגים סיפורים של לקוחות שממליצים או לא ממליצים על אנשי מקצוע מכל התחומים, לרבות מדבירים. בנוסף, מי שרוצים לחפש המלצות מאנשים שהם מכיר, מוזמנים לעשות כן באמצעות חיפוש חברים, מכרים, משפחה ואחרים שהשתמשו בשירותיה של חברת הדברה טובה ומוכנים להמליץ עליה לאחרים. לאחר שמוצאים את החברה המומלצת ובודקים כמה שיותר עליה, יוצרים קשר ומאוד מומלץ לוודא לפני כן שהמדבירים יודעים כיצד להתמודד עם מזיק מסוים, כמו פשפשי מיטה. היכולת באה לידי ביטוי גם בחומרים המתאימים להדברה וכמובן שתנאי ההדברה האופטימאליים דורשים גם הכנות מקדימות מתאימות והסברים לכל לקוח כדי להציג את התמונה המלאה.

נקודה חשובה היא לוודא שחברת ההדברה היא בעלת כל האישורים והרישיון לעסוק בתחום ולעבוד עם חומרים כימיים המתאימים להדברה. יש להקפיד על הנושא, כדי לוודא שמדובר באנשי מקצוע שלא מנסים להרוויח על חשבון תמימות ואמונה באנשי המקצוע. יותר מדי מקרים טרגיים קרו בגלל חוסר מקצועיות של מדבירים ולכן חשובה מאין כמוה הבדיקה המקדימה. לבסוף, צריך לדעת גם כמה זה עולה. המחיר הוא חלק בלתי נפרד משיקול הדעת ויש לציין כי לא תמיד השיקול העיקרי. מחירים גבוהים מדי או נמוכים מדי אינם מדד לשום דבר, אבל צריך לסקור את השוק בשביל לקבל פרופורציה.

מאת : ריקו המדביר – מדביר בבאר שבע והדרום