קרמיקה

עיצוב הבית באמצעות קרמיקה

קרמיקה היא אחד החומרים המובילים בתחום עיצוב הבית. אם בעבר היה נעשה שימוש בחומר רק לצורכי ריצוף, הרי שכיום הפך חומר זה אהוב על מעצבי פנים לאור הנוחות והקלות שבה ניתן לעצב עימו.

מטבחים מעוצבים עם קרמיקה

מטבחים מעוצבים כוללים לא פעם שימוש בקרמיקה. אנו עדים בשנים האחרונות להתפתחויות טכנולוגיות בחומר זה, המאפשר יצירת אריחים בצבעים ובמרקמים מדהימים. אם ברצונכם לעצב את המטבח באופן ייחודי, מומלץ לכם לחשוב על חומר זה. באיזו צבעוניות מומלץ להשתמש לצורך עיצוב המטבח? מענה לשאלה זו תלוי בסגנון המטבח שתרצו לעצב. אם אתם מחובבי הסגנון הכפרי, אריחים שיכולים להתאים יהיו אריחים גדולים יחסית ובעלי צבעוניות המתאימה לרוחה הכפרית- גווני חום, שמנת ובז'.

חדשני או רטרו

לא משנה מה סגנון העיצוב המועדף עליכם, כפרי, מודרני, רטרו או כל סגנון אחר, תוכלו וודאי לאתר מבין הספקים השונים אריח עשוי קרמיקה המתאים לסגנון זה. באמצעות האריחים תוכלו לעצב כל חדר בסגנון שתחפצו או להחליט מראש על עיצוב הבית כולו.

עיצוב עם אריחים גדולים וקטנים

כיום ניתן למצוא אריחי קרמיקה בגדלים שונים, דבר המאפשר משחק מעניין כשמגיעים לשלב העיצוב. אריחים גדולים משפיעים באופן חיובי על תחושת במרחב ולכן מומלץ לעצב חדרים קטנים עם אריחים גדולים. אריחים קטנים יקטינו את החדר ולכן לא מומלץ להשתמש בהם לעיצוב חללים קטנים.

מרקמים שונים של אריחים

חומר זה הוא חומר מלאכותי, מה שאומר שהוא אינו מופק טבעית אלא מיוצר באופן תעשיתי. אם בעבר ניתן היה להשיג אריחים חלקים בלבד הרי שכיום ניתן למצוא גם אריחים בעלי מרקם מחוספס וגס. נושא המרקם משפיע גם הוא על העיצוב ולכן חשוב לבחור את האריח שמתאים לקו העיצובי שבחרתם.

מגוון רחב של יתרונות

עיצוב הבית הוא דבר חשוב ולכן יש להשקיע בו. אחת הבעיות בתחום עיצוב הבית היא הרצון להגיע לתוצאה יפה וטובה אך להימנע מכניסה להוצאות כבדות. קרמיקה תאפשר לכם לעצב את הבית בצורה מקצועית וייחודית מבלי שתצטרכו לגמור את כל החסכונות שלכם. זהו חומר שעלותו מאפשרת שימוש רב ומגוון.