מערכות בית חכם

מדוע כדאי להתקין מערכות בית חכם ?

התקנה של מערכות בית חכם

זוכרים את הסרטים על העתיד משנות ה 80? על כך שהיה אפשר להפעיל את מערכות הבית מרחוק וזה נראה רחוק שנות אור מהמציאות? ובכן, העתיד כבר כאן וכל מי שרוצה בו חלק יכול פשוט להתקין מערכות בית חכם בדירה שלו או במשרד. ההתקנה לא נועדה אך ורק לבתים חדשים או דירות בשיפוץ. ניתן בקלות להתקין מערכת אלחוטית בכל נכס מבלי ליצור נזק לקירות הבית. הדבר החשוב ביותר שצריך לעשות הוא לאתר מתקין אמין ומנוסה המסוגל להבין את הצרכים שלכם וכך להתאים לכם את המערכת המושלמת והמשתלמת ביותר. אם אתם עדיין מתלבטים, להלן כמה סיבות להתקנת המערכת.

נוחות ויעילות ע"י שליטה מרחוק

כמה פעמים מצאתם את עצמכם חוזרים לדירה כדי לבדוק האם נעלתם את הדלת או לא? כמה פעמים חזרתם אחרי בילוי לילי וגיליתם שלא סגרתם את האורות וידעתם שזה יתנקם בכם בחשבון החשמל. עם מערכות בית חכם, זה לא יקרה לכם. תוכלו לבדוק במצלמות האבטחה ולראות האם שכחתם לסגור את האור. כמו כן, אפשר לתכנת את המערכת כך שינותק החשמל בבית במצב נעילה. אפשר גם לנתק מערכות אחרות באותה פעולה, כמו למשל מערכת הגז.

ביטחון

ניתוק מערכת החשמל והגז הוא מעשה מאוד בטיחותי. זה ימנע דליפות כמו גם אפשרות לכך ששריפה תתפתח כתוצאה מקצר. לכן מערכות מסוג זה יגרמו לכם להרגיש בטוחים יותר. כמו כן, אל תוותרו על מצלמות אבטחה כאשר אתם מזמינים מערכות מסוג זה. המצלמות יהיו העיניים שלכם ובלעדיהן המערכת תהיה הרבה פחות יעילה. כמו כן, חשוב לדאוג שלמערכת יש גם זיכרון. כלומר שתוכלו להקליט ולא רק לראות את מה שקורה.

מיתוג עסקי

מערכות חשמל חכם אינן מיועדות רק לבתים ודירות. אם אתם מנהלים חברת הייטק או כל עסק שמתעסק בטכנולוגיות מקדמות, רצוי להתקין בו מערכות מסוג זה. אין זה אומר שצריך לחבר את כל המשרדים למערכת. למשל אפשר לחבר רק את המבואה ואת חדר הישיבות. זה יעזור לכן במידה רבה במיתוג העסק כאשר לקוחות באים אליכם לדו"ח על עסקה כלשהי.

טיפים להתקנה

מיפוי – הקפידו על כך שהמתקין יגיע אלכם הביתה, ימפה את השטח ויציע לכם את האופציה הטובה ביותר בהתאם לתקציב שלכם.

רכישה מגורם אחד – בקשו מהמתקין שיגיע עם כל הציוד הדרוש להתקנה. אין כל צורך לקנות לבד מצלמות אבטחה באופן עצמאי. יחד עם זאת הקפידו לבדוק שהוא לא דורש מכם מחיר כפול. בצעו השוואת מחירים על המוצרים.

אחריות –  חשוב לדרוש חשבונית על העבודה כדי שהאחריות תהיה בתוקף.