ביובית

כל מה שצריך לדעת על שירותי ביובית

כיום ניתן למצוא מגוון סוגי ביוביות, ולו על מנת לאפשר מענה אידאלי עבור מגוון תרחישים. כך למשל מעניין לציין שגם אם מדובר בחניון אשר הוצף ואילו התקרה שמעליו יחסית נמוכה, הרי שאין בעיה לטפל גם בכך ע"י שירותי ביובית, ולו כי כיום ניתן למצוא ביובית נמוכה לחניונים – במיוחד על מנת לאפשר גישה למקומות צפופים ונמוכים. כמו כן אין להסיק שהגובה היחסית נמוך משפיע על טיב העבודה שהביובית עושה, וזאת כי גם ביובית שאינה מגיעה לשני מטר יודעת לבצע שאיבת שומן ומים באופן יעיל, הן מבורות שאיבה ומביובים והן ממרתפים וחניונים.

תחת השגחת משרד הבריאות

לאלו שירותים ניתן לצפות מביובית גבוהה או נמוכה? ובכן יש לצפות לשירותי פתיחת סתימות ולשירותי שאיבת נוזלים רבים. מה קורה בתום הליך שאיבת הנוזלים? לאן הנוזלים מפונים? ובכן כל עוד בוחרים בחברה מקצועית ואיכותית אשר שומרת על הסביבה ועל חוקי העזר העירוניים, הרי שמראש ניתן לוודא שאותה חברה תפנה את הנוזלים בהתאם לחוק, כלומר רק באתרי שפכים שנמצאים תחת ההשגחה של משרד הבריאות ושל המשרד לאיכות הסביבה.

קהלי יעד

למרות שלא מעט מוסדות נוהגים לפנות באופן קבוע אל שירותי ביובית, (במיוחד עסקים אשר משתמשים באופן תדיר בשמן אשר מגיע למערכת הביוב), הרי שגם ניתן למצוא עיריות ואף אנשים פרטיים. מכאן שאם נסכם, נציין שבכול פעם שנתקלים בסתימה אשר עשויה להסב נזק לסביבה, או אם נתקלים בהצפה, הרי שפשוט מאוד יש לפנות בהקדם לשירתי ביובית, וזאת על מנת למזער עד כמה שניתן את ממדי הנזק.

יש ספק אין ספק

בנוסף לעיל נציין שאם אינכם בטוחים לגבי הצורך בשירותי ביובית, הרי שכל שצריך לעשות זה פשוט מאוד לבחון האם הצורך אכן מוצדק. על מנת לבחון זאת היטב כל שצריך לעשות זה לפנות אל חברה מקצועית לשירותי ביובית אשר תפנה שאלות משלה, ולו על מנת באמת להבין האם היא הכתובת הנכונה. לאור כך זאת טוב לדעת שאם יש ספק, אין ספק, כלומר מומלץ לפנות אל חברה שמציעה שירותי ביובית ופשוט להתייעץ עמה, ולו כי לעתים מדובר בבעיה זניחה שגם ייעוץ מקצועי מרחוק עשוי לפתור.