מתנפחים לאירוע

יום הולדת לילד ? מתנפחים !

כאשר אנו מדברים על מתנפחים, מרבית האנשים חושבים שמדובר בבלונים גדולים שעליהם יש אפשרות לילדים לקפוץ ולהשתולל, כאשר בעצם לאורך השנים התפתחו כל כך הרבה סוגים של מתקנים מתנפחים, עד שיש את האפשרות לשכור דווקא מתנפחים שיכלים להתאים לכל סוגי האוכלוסייה, וגם אנשים מבוגרים אך צעירים בנפשם יכולים להשתמש במתנפחים הללו כאשר הם רוצים ולא חסרות סיבות לאירועים שבהם ניתן לשכור את המתנפחים שרוצים. היום בעידן האינטרנט תמיד אפשר לחפש את המתנפח המתאים ביותר והכל נמצא באתר שבו יש את כל הפרטים על כל מתנפח, גם מבחינת גודל וגם מבחינת הגילאים שהמתקן מתאים להם.

אנחנו יכולים למצוא מתנפחים סגורים או מתנפחים פתוחים, כאלה שמבוססים על פעילות יבשה וכאלה שמבוססים על פעילות רטובה, מתקן מתנפח שמתאים לילדים קטנטנים וזאטוטים ומתקני אתגר שעובדים על היכולת של המשתתפים לשמור על כושר גופני לאורך זמן תוך כדי תחרות. למתנפחים יש יתרונות רבים על פני אטרקציות אחרות.

  • המתנפחים מתאימים לכל אירוע. נכון שהם גדולים וצריך למצוא מקום מסודר עבורם בכל אירוע שלטובתו שוכרים אותם, אך כל אירוע ייראה הרבה יותר טוב כאשר יביאו אליו מתנפח אחד לפחות.
  • המתנפחים מתאימים לכל גיל ולכל אחד ואחת שמרגישים צעירים בנפשם. ניתן להביא את המתנפחים גם לילדים קטנים בגם וגם לאירוע גיבוש בחברת הייטק. סוגי המתנפחים השונים מאפשרים מודולאריות בשימוש.
  • יש נוחות מאוד גדולה במתנפחים להשכרה, משום שקיימת האפשרות שיביאו וייקחו את המתנפח מכל מקום ובכל שעה.

תמיד ניתן למצוא עוד ועוד יתרונות, אבל מה שחושב זו ההנאה מן הפעילות. הפעילויות שמתקני המתנפחים מביאים עימן מאוד מגוונות ויכולות להיות גם בשביל הכיף, גם בשביל החברה ואפילו בשביל מרכיבים טיפוליים שמשלבים גם משחק. ילדים ומבוגרים צעירים בנפשם יכולים תמיד ליהנות ממה שיש לכל מתנפח להציע וכל מה שצריך זוהי רוח שטות. כמובן שצריך גם הרבה רוח ואוויר כדי למלא כל מתנפח באשר הוא, אבל ברגע שזה קורה, הקסם מתחיל והחוויה לא מפסיקה להשפיע.