חשמלאי מבצע עבודה

חשמלאי ועבודות חשמל

עבודות חשמל הן לא צחוק בכלל.התעסקות עם שנאים,נקודות חשמל,חוטי חשמל ועוד עלולים לסכן אדם שלא מוסמך לטפל בהם.

אם נתקלתם באיזושהי בעיית חשמל וחשבתם לטפל בעצמכם חישבו פעמיים ,לכן קיים המקצוע חשמלאי ,כדי לעזור לכם ולספק לכם מענה לכל בעיות חשמל שיצוצו בבתיכם,בבית העסק שלכם ועוד.

כל משפחה בישראל נזקקת לשרות של חשמלאי לפחות אחת לשנה. ברוב המקרים מדובר בשרותים קטנים שכל חשמלאי יודע (וגם מותר לו) לעשות כגון: תיקון קצר, החלפת שקע פגום, התקנת גופי תאורה חדשים ועוד…זיכרו שלא כל חשמלאי מוסמך לעשות כל עבודה לפיכך אני חשמלאי מוסמך ה יכול לעשות את כל עבודות החשמל וגם לתכנן תכניות עד 80X30 אמפר (האמפר מודד את הזרם של החשמל).

שירותיו של חשמלאי מוסמך נועדו להבטיח כי ביצוע העבודות השונות נעשות תחת פיקוח ובקרת איכות על פי התקנים המקובלים על ידי חברת החשמל. עבודות חשמל הן מסוג העבודות שאין מקום לפשרה מקצועית, כל בעיה או תקלת הנובעת מבעיות חשמל, מצריכה טיפול מיידי על ידי גורם מקצועי.

איך לבחור חשמלאי מוסמך ?

כשאתם בוחרים בחשמלאי מוסמך אתם בוחרים במקצוען ובקיא במגוון רחב של מוצרים ,שירותים ופתרונות. מדובר על ידע שנרכש לאורך שנים ולאחר צבירת ניסיון בעבודות רבות.

עבודות חשמל הן לא העבודות עליהן צריך להתפשר בכסף,עם זאת יוצע לכם גם שירות זול ואיכותי .נשמע אולי מעט מרתיע שהמחיר זול אך אין סיבה לגבות מחירים שאינם הוגנים עבור עבודה שהיא הכרחית לעיתים להצלת חיים.

כמו כן ניתן לבדוק באתרי האינטרנט בפורומים שונים המלצות על חשמלאים שונים, אך זכרו שצריך לקחת את ההמלצות האלו בערבות מוגבל. לאחר מכן אפשר לעבור לצד הכלכלי של העניין, בצעו השוואת מחירים על עבודות שברצונכם לעשות. כל חשמלאי יכול לדרוש סכום אחר או שלהפך תגלו שעל עבודה מסוימת יש אותו מחיר לכל החשמלאים. – חשמלאי מוסמך – וולט חשמל https://kobielectric.co.il/

אם העבודות חשמל הן מקיפות ומרובות עשו הסכם מול הקבלן החשמלאי ומולכם, ציינו את כל הדברים שחשובים לכם בעבודה הזאת.

איך פותרים בעיות חשמל? 

זה יכול לקרות לכם בכל רגע נתון, למען האמת זה קורה בדיוק בעת אירועים חשובים, בעיות חשמל הם נפוצות כל בית, אם מדובר על פקק שקופץ, מכשיר שמקצר או נזק אחר, אתם זקוקים לשירות מקצועי ומהיר. חשמלאי מקצועי ומוסמך מספק שירות של 24 שעות ביממה. וכשקובעים איתו שעה הוא מדייק ,אין סיבה שתשרפו יום שלם לחכות לאיש המקצוע !

חשמלאי בודק

בעיות הם אולי מהתיקונים הכי נפוצים בבית, החלפת נקודות חשמל, תקע,שקע, תלת פאזי ועוד מושגים שלא תמיד אומרים לכם משהו, , כל אלה ועוד הם חלק קטן מהבעיות העלולות לצוץ לנו דווקא ברגעים הכי לא צפויים.

הזמנת חשמלאי טוב ומקצועי היא מלאכה לא פשוטה אבל שווה לעבוד קצת קשה, כי שאתם מאתרים חשמלאי מקצועי אתם בוחרים חשמלאי לתמיד, לכן כדאי לזכור: קיבלתם שירות טוב? אם מדובר על חשמלאי או כל בעל מקצוע אחר שמרו היטב את פרטיו, אי אפשר לדעת מתי תצוץ לכם בעיה נוספת.

איזה כלים כדאי שיהיה לחשמלאי

יש לכם תקלה הדורשת תיקון דחוף ? הדבר הראשון הוא לא לעשות דברים בלחץ, אם תזמינו את החשמלאי הראשון שבו תתקלו אתם עלולים לשלם יותר במקרה הטוב ולקבל שירות רע במקרה הגרוע. חשוב לא לשדר לחץ ודחיפות, יש בעלי מקצוע שיודעים לנצל את החלושה להפרזת מחירים.

שמדובר על בעיות תכופות הקדישו כמה דקות והתקשרו לשלושה חשמלאים, בקשו לדעת מכל אחד תוך כמה זמן הוא יכול להגיע אליכם ובקשו לדעת טווח מחירים לתיקון הבעיה, נכון, לא תמיד אפשר לדעת מה הבעיה אבל להעריך אפשר בהחלט.

אם אתם צריכים עבודות חשמל מורכבות יש לכם יותר זמן, בעבודות גדולות בקשו חמישה הצעות מחיר מפורטות ככל האפשר ורצוי שהכל יהיה כתוב ומסודר, בקשו לדעת מה כוללת ההצעה: חומרים, עבודה מוצרים נלווים? לאחר הסיכום רשמו את כל הפרטים בהסכם מסודר או שתחתמו על הצעת המחיר יחד עם החשמלאי.

מה עוד חשוב לעשות בעבודה מול חשמלאי ?

לסכם את תנאי התשלום מראש.
לא לשלם את כל הסכום לפני סיום העבודה.
בקשו לראות תעודת חשמלאי בודק.
בקשו המלצות על החשמלאי.
אל תתעצלו לערוך סקר מחירים.
אם הוחלפו לכם חלקים, בקשו לראות את הישנים.

נשרפה הנורה ואתם בהיסטריה? איך מסדרים את הבעיה? זכרו לא להתפתות לתקן בצורה חובבנית את בעיה המציקה, כי כנראה שזה לא יהיה רעיון מוצלח!

איזה דבר לא מתקלקל מפעם לפעם? המזגן בבית, טלוויזיות ה – LCD ובעצם כל פריט אלקטרוניקה מפסיק לפעול לפעמים, ממש כמו מערכת החשמל שלנו. בסיטואציה של קצר חשמלי או בעיה אחרת, אין מנוס אלא לקרוא לאיש מקצוע מיומן כדי שיבדוק לעומק את מקור הבעיה, יטפל בה וידאג שלא תופיע בעתיד.

מפסק דו קוטבי – רק עם חשמלאים מומלצים!
לא פעם בחיינו אנחנו סבורים כי אין טעם לשלם לטכנאי, במקום זאת אפשר לנסות איכשהו לסדר את העניין לגמרי לבד. חשבו רגע בכנות, בטח לא פעם חשבת "זה ממש פשוט" וסיכנת את חייך? אז נכון, החלפת נורה אחת באחרת זה פעולה ממש פשוטה, עם זאת יהיו גם בעיות שלא נוכל לתקן לבד בלי סיכון של פגיעה.

כוויות, לדוגמא, היא אחת מהסכנות האמיתיות של חשמל, ומדובר על בעיה לא נעימה. ע"מ להימנע מפגיעות לגופנו או לביתנו תמיד עדיף להזמין איש מקצוע שמכיר היטב את התחום. עדיין לא השתכנעתם?

הנה מספר טיעונים לבדוק לגבי חשמלאי מיומן:

חיסכון של זמן – בעל מקצוע שיודע איך צריך לפתור את הבעיה, יכול לעשות זאת מאוד מהר. אולם, מי שבכלל לא התעסק עם משהו דומה,
עובד בעיקר בדרך של שיטת הניסוי והטעייה ושורף זמן רב.

יותר זול – כן, שכירת בעל מקצוע הביתה זה לא משהו שנעשה בחינם, אולם להתמודד עם השלכות הנזקים יעלה לכם יותר בעתיד.

בלי כאב ראש – למה לכם להתאמץ? החלפת שקע, לתקן קצר, לא בטוח שהינכם בקיאים בתיקון תקלות חשמל, אז תנו למישהו מנוסה יותר לתקן את הבעיה.