שיפוץ בית

הכל על שיפוץ הבית

חוויה של שיפוץ בית יכולה להיות מעצימה ונפלאה, או לחלופין להפוך לסיוט מתמשך. הרבה מכך תלוי בבחירת קבלן השיפוצים המתאים לפרויקט. קבלן שיפוצים מקצועי, מנוסה, אחראי ואכפתי יכול להגשים עבורכם חלומות שלא העזתם לחלום, בעוד שקבלן חובבני יעשה לרוב בדיוק ההיפך.

שיפוץ בית, ובייחוד שיפוץ בתי יוקרה, הינו תחום מורכב . שיפוץ בית לא חייב להפוך לשדה קרב. חשוב לבחור חברה בעלת אנשי מקצוע אדיבים, מקצועיים, ועומדים בלוחות הזמנים המתואם מראש עם הלקוח. שלקוחותיהם עומדים בראש מעיינם , כאשר שיפוץ הבית מתנהל על מי מנוחות, וכל בעיה שמתעוררת נפתרת בצורה מקצועית ויעילה תוך עירוב הלקוח בפרטי הפרטים.

חשוב לבחור חברה שנהנת כיום מן המיצוב הגבוה ביותר בתחום, מה שמוביל את החברה להיות מעורבת יותר ויותר בפרויקטים יוקרתיים.
שיפוץ בית יוקרתי ונכסים בעלי ערך רב דורשים תשומת לב מיוחדת לפרטים ועין יצירתית.
לבחור חברה המתמחה במימוש החזון האדריכלי והעיצובי המוגדר על ידי משרדי אדריכלים ועובדים עמם בשיתוף פעולה מלא על מנת לקבל את התוצאה הטובה ביותר בשטח. אשר מומחים בניתוח תוכניות שיפוץ בית וכתבי כמויות, ומסוגלים לזהות בנקל בעיות או ליקויים פוטנציאליים שיפריעו לעבודה בהמשך. לעולם לא נחפש קיצורי דרך, מתוך ההבנה שכל מה שזול ומהיר בסוף עולה הרבה זמן וכסף.

והכי חשוב: מערכת היחסים עם הלקוח היא במקום הראשון. אשר יש להם קהל לקוחות מרוצה שרק מחכה להזדמנות לספר על חוויית שיפוץ בית שלו איתם . בעלי יושרה אישית ויחסי אנוש מצוינים, עם ניסיון רב-שנים ומקצועיות בלתי מתפשרת.

קבלן שיפוצים, קבלני שיפוצים

קבלני שיפוצים הם אלה האחראיים על כל עבודת השיפוצים בבית או בעסק עד לקבלת הבית מוכן.
קבלני שיפוצים נוהגים לתת מועד סיום משוער ובמהלך העבודה עצמה ניתן מועד מדויק יותר לסיום הפרויקט.

דוגמא נהדרת לשיפוץ וחיודש בית

ישנם לא מעט מקרים בהם קבלן שיפוצים מבטיח תאריך יעד לסיום שיפוץ ולא עומד ביעד.
ישנן כמה סיבות לאי עמידה של קבלן שיפוצים בזמני פרויקט שיפוץ: מחלה או אירוע לא צפוי אצל הקבלן או אצל אחד מעובדיו, או קבלת פרויקטים נוספים שלקח על עצמו הקבלן עליהם הוא עובד במקביל לפרויקט שלכם.

יש לסגור חוזה מפורט ביניכם לבין קבלן שיפוצים, טרם תחילת העבודה. בכך תוכלו להבטיח לעצמכם כי לא יהיו שינויים לא צפויים לא בזמני סיום הפרויקט ולא בעלות הכספית.
ניתן ומומלץ להוסיף פרטים חשובים לחוזה כמו פירוט מלא של כל העבודה תוך תמחור מדויק לכל גורם.
שימו לב שאתם בוחרים קבלני שיפוצים הנמנים בין קבלני השיפוצים מהטובים, המקצועיים והאמינים בשוק.
אנו ממליצים לכם לפני בחירת קבלן שיפוצים לבדוק את מידת אמינותו והאם הוא איש מקצוע איכותי.
יש לבדוק המלצות על קבלן שיפוצים, ואף לראות חלק מעבודותיו לפני לקיחתו לעבודה. יש לקבל הצעות מחיר נוספות אצל קבלני שיפוצים נוספים, ולוודא כי בהצעת המחיר ובחוזה יש פירוט מדויק הכולל מחירים, זמני עבודה וזמני סיום, סוגי צבע, פינוי הפסולת וניקיון הדירה בסיום העבודה.